Προβλήματα Airbnb για οικοδεσπότες

Σκέφτεστε να διαθέσετε το ακίνητό σας προς βραχυχρόνια μίσθωση στην πλατφόρμα της Airbnb αλλά διστάζετε; Αναρωτιέστε με ποια προβλήματα μπορεί να βρεθείτε αντιμέτωποι κι αν είναι εύκολο να λυθούν; Στο σημερινό άρθρο θα δούμε τα πιο συχνά προβλήματα Airbnb που αντιμετωπίζουν οι οικοδεσπότες καθώς και τους διαθέσιμους τρόπους επίλυσής τους.

Λύσεις στα πιο συχνά προβλήματα Airbnb για οικοδεσπότες 

Στόχος της πλατφόρμας Airbnb είναι να προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία τόσο για τους επισκέπτες όσο και για τους οικοδεσπότες που την επιλέγουν. Για τον λόγο αυτό έχει θεσπίσει διάφορους κανόνες και προβλέψεις προκειμένου να αντιμετωπίζονται άμεσα πιθανά προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν. Παρακάτω θα δούμε κάποια από αυτά τα προβλήματα Airbnb για οικοδεσπότες και τις αντίστοιχες λύσεις που υπάρχουν εντός και εκτός πλατφόρμας.

Εμφανίζονται περισσότερα άτομα από εκείνα για τα οποία έχει γίνει η κράτηση 

Ο οικοδεσπότης λαμβάνει μια κράτηση για δύο άτομα, αλλά κατά την άφιξη των επισκεπτών στο κατάλυμα διαπιστώνει ότι είναι περισσότερα τα άτομα που επιθυμούν να φιλοξενηθούν στον χώρο.

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους οι επισκέπτες σας μπορεί να παραλείψουν να αναφέρουν εξαρχής τον πραγματικό αριθμό ατόμων. Κάποιες φορές αυτό συμβαίνει σε μια προσπάθεια να εξοικονομήσουν χρήματα, άλλες μπορεί να μην είναι σίγουροι για τον τελικό αριθμό ατόμων τη στιγμή που πραγματοποιούν την κράτηση.

Λύση

Εάν ο αριθμός των ατόμων που έχουν έρθει δεν ξεπερνά τον μέγιστο αριθμό ατόμων που μπορεί να εξυπηρετήσει το κατάλυμά σας, μπορείτε να στείλετε ένα αίτημα αλλαγής κράτησης στους επισκέπτες σας μέσω της πλατφόρμας, στο οποίο θα προσθέσετε το επιπλέον κόστος για κάθε επισκέπτη.

Εάν τα άτομα είναι περισσότερα από όσα μπορείτε να φιλοξενήσετε, ενημερώστε τους επισκέπτες σας ότι δεν υπάρχει αρκετός διαθέσιμος χώρος για να εξυπηρετηθούν όλοι και ζητήστε τους να ακυρώσουν την κράτηση.

Οι επισκέπτες δεν ακολουθούν τους κανόνες του καταλύματος 

Ένα από τα πιο συχνά προβλήματα Airbnb είναι ότι οι επισκέπτες δεν διαβάζουν ή επιλέγουν να μην τηρήσουν τους κανόνες του καταλύματος για άλλους λόγους. Οι κανόνες αυτοί μπορεί να αφορούν τις ώρες άφιξης και αναχώρησης, τα κατοικίδια, τη στάθμευση σε μη προβλεπόμενους χώρους, τη διοργάνωση πάρτι στο κατάλυμα κ.ο.κ.

Λύση

Για να βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες σας είναι ενήμεροι για τους κανόνες του καταλύματος, αναρτήστε τους σε ένα εμφανές σημείο μέσα στο κατάλυμα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια όμορφη πλαστικοποιημένη κάρτα όπου θα αναφέρετε τους βασικούς σας κανόνες. Αν υποδέχεστε αυτοπροσώπως τους επισκέπτες σας, ενημερώστε τους ευγενικά για τους κανόνες κατά την άφιξή τους.

Αν παρ’ όλα αυτά διαπιστώσετε ότι παραβιάζουν τους κανόνες καταλύματος κατά τη διαμονή τους, στείλτε τους ένα ευγενικό μήνυμα μέσω της πλατφόρμας, στο οποίο τους υπενθυμίζετε τους κανόνες. Στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό αρκεί για να συμμορφωθούν.

Εάν εξακολουθήσουν, επικοινωνήστε με την Υποστήριξη της Airbnb αναφέροντας το πρόβλημα και παρέχοντας αποδείξεις (π.χ. στιγμιότυπο οθόνης από την επικοινωνία σας, φωτογραφίες ή βίντεο κ.λπ.). Μπορείτε να ζητήσετε να ακυρωθεί η κράτηση ή και να λάβετε αποζημίωση για ζημιές Airbnb. Μην ξεχάσετε επίσης να αναφέρετε τα προβλήματα που αντιμετωπίσατε στην κριτική σας, ώστε να προειδοποιήσετε τους άλλους οικοδεσπότες.

Κακές κριτικές Airbnb 

Μια κακή κριτική Airbnb μπορεί να είναι αποτέλεσμα κακής συνεννόησης με τον επισκέπτη ή και απρόσμενων προβλημάτων που μπορεί να προέκυψαν κατά τη διάρκεια της διαμονής του στο κατάλυμα. Σε τέτοιες περιπτώσεις, αν και δυσάρεστη, είναι δικαιολογημένη. Υπάρχουν όμως και εκείνες οι φορές που η κακή κριτική είναι αβάσιμη ή ακόμα και προσβλητική.

Λύση

Εάν προκύψουν προβλήματα κατά τη διάρκεια της διαμονής κάποιου επισκέπτη στο κατάλυμά σας, προσπαθήστε να ανταποκριθείτε άμεσα και να δουλέψετε προς την ταχεία επίλυσή τους. Πολλές φορές η προθυμία και το ενδιαφέρον του οικοδεσπότη συμβάλλουν στο να δείξει κατανόηση ο επισκέπτης και να μην αφήσει μια κακή κριτική.

Εάν ωστόσο έχετε ήδη λάβει μια κακή κριτική Airbnb, απαντήστε με ευγένεια και εξηγήστε τι συνέβη και τι θα κάνετε για την επίλυση του προβλήματος. Αυτό θα βοηθήσει στο να ανατραπεί η αρνητική εικόνα που μπορεί να σχηματίσουν όσοι θα δουν αυτή την κριτική.

Αν η κριτική είναι προσβλητική ή έχει γίνει με δόλο, μπορείτε να την αναφέρετε στην πλατφόρμα της Airbnb, ώστε να ερευνήσει το ζήτημα και να την αφαιρέσει αν διαπιστώσει ότι το αίτημά σας είναι δίκαιο.

Δεν γίνονται πολλές κρατήσεις 

Ιδιαίτερα το πρώτο διάστημα διάθεσης ενός ακινήτου προς βραχυχρόνια μίσθωση, οι κρατήσεις μπορεί να είναι μειωμένες, καθώς δεν υπάρχουν πολλές κριτικές που να κάνουν το κατάλυμα αξιόπιστο για τους επισκέπτες. Άλλες φορές, αυξάνεται ο ανταγωνισμός στην περιοχή, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι κρατήσεις που γίνονται για ένα κατάλυμα.

Λύση

Μια λύση που ακολουθούν πολλοί νέοι οικοδεσπότες για να εξασφαλίσουν τις πρώτες τους κρατήσεις είναι να ορίζουν χαμηλότερο κόστος διαμονής από τους ανταγωνιστές τους, ώστε να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες. Αυτή είναι μια καλή λύση σε ένα από τα πιο συχνά προβλήματα Airbnb για οικοδεσπότες, αφού βοηθά να αποκτήσουν θετικές κριτικές και να αυξήσουν τη βαθμολογία τους και κατά συνέπεια τις κρατήσεις τους στην πλατφόρμα.

Η οργανωμένη προώθηση του Airbnb σας αξιοποιώντας τα διαθέσιμα κανάλια και εφαρμόζοντας μια συγκεκριμένη στρατηγική είναι επίσης πολύ αποτελεσματική.

Διπλές κρατήσεις καταλύματος για την ίδια ημερομηνία 

Προκειμένου να αυξήσουν τα έσοδά τους και τις κρατήσεις τους, πολλοί οικοδεσπότες επιλέγουν να καταχωρίσουν το κατάλυμά τους και σε άλλες πλατφόρμες, όπως π.χ. η Booking, ή και να το μισθώνουν και εκτός πλατφόρμας μέσω προσωπικής συνεννόησης με τους ενδιαφερόμενους.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα κάποιες φορές να γίνονται κρατήσεις για την ίδια ημερομηνία, με αποτέλεσμα ο οικοδεσπότης να βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να πρέπει να ενημερώσει κάποια από τα άτομα που τον προτίμησαν ότι δεν θα μπορέσει να τους εξυπηρετήσει.

Λύση

Η διάθεση του καταλύματος προς μίσθωση μέσω διαφόρων καναλιών είναι μια πολύ καλή στρατηγική για τη μέγιστη αξιοποίησή του. Χρειάζεται όμως αυστηρή οργάνωση και καθημερινή ενασχόληση προκειμένου να αποφευχθούν οι διπλοκρατήσεις ειδικά σε περιόδους υψηλής ζήτησης.

Για την αποφυγή τέτοιων προβλημάτων υπάρχουν διάφορα λογισμικά που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ώστε να έχετε μια εικόνα όλων των κρατήσεων που γίνονται σε όλες τις πλατφόρμες από ένα σημείο.

Ωστόσο, λόγω του αυξημένου κόστους τους, πολλοί προτιμούν την ανάθεση της διαχείρισής του καταλύματός τους σε εξειδικευμένες εταιρείες διαχείρισης Airbnb, ώστε να απολαμβάνουν όλα τα προνόμια που τους προσφέρουν και να αποφεύγουν τα προβλήματα Airbnb για οικοδεσπότες, χωρίς να χρειάζεται να επενδύσουν έναν τεράστιο όγκο χρημάτων και χρόνου.

Άμεση επίλυση προβλημάτων Airbnb για οικοδεσπότες 

Όπως φαίνεται από τα παραπάνω, όσο καλός οικοδεσπότης κι αν είστε, κάποια στιγμή θα κληθείτε να αντιμετωπίσετε προβλήματα Airbnb, καθώς δυστυχώς υπάρχει πάντα η πιθανότητα να πάει κάτι στραβά. Αυτό που είναι σημαντικό είναι να λύνονται άμεσα αυτά τα προβλήματα και με τον ελάχιστο δυνατό κόπο από εσάς.

Γι’ αυτό είναι εδώ η Delta Key! Με μια ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών που εκτείνεται από την καταχώρηση καταλύματος στην πλατφόρμα Airbnb μέχρι την προώθηση και την πλήρη διαχείρισή του, μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα έχετε τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση με την ελάχιστη προσπάθεια από μέρους σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και απολαύστε τα οφέλη της βραχυχρόνιας μίσθωσης του ακινήτου σας όσο εμείς φροντίζουμε να μη σταθεί τίποτα εμπόδιο στην επιτυχία του.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *