Επιστροφή Χρημάτων Airbnb

Η επιστροφή χρημάτων Airbnb είναι μια λειτουργία που εφαρμόζει η πλατφόρμα της Airbnb ως ένα μέτρο προστασίας των επισκεπτών από πιθανές δυσάρεστες ή απρόσμενες συνθήκες. Σε αρκετές περιπτώσεις μπορεί επίσης να αποδειχθεί σωτήρια και για τους οικοδεσπότες βοηθώντας τους να διατηρήσουν μια καλή εικόνα. Πότε και πώς γίνεται όμως η επιστροφή χρημάτων Airbnb;

Σε ποιες περιπτώσεις δικαιούται κανείς επιστροφή χρημάτων Airbnb;

Υπάρχουν πέντε βασικοί λόγοι για τους οποίους δικαιούται κανείς να ζητήσει επιστροφή χρημάτων Airbnb. Ο ένας εξαρτάται μόνο από τον επισκέπτη, επομένως είναι δύσκολο να αποτραπεί η επιστροφή χρημάτων. Οι υπόλοιποι τέσσερις αφορούν ευθύνες του οικοδεσπότη οι οποίες δεν εκπληρώνονται όπως θα έπρεπε. Με μια οργανωμένη και επαγγελματική διαχείριση Airbnb, ο οικοδεσπότης σπάνια θα βρεθεί αντιμέτωπος με τέτοια αιτήματα. Ποιες είναι λοιπόν εκείνες οι περιπτώσεις κατά τις οποίες η πλατφόρμα της Airbnb δικαιολογεί την επιστροφή χρημάτων;

Ακύρωση κράτησης

Σε πολλές περιπτώσεις ένας επισκέπτης κάνει κράτηση σε ένα κατάλυμα αλλά διαπιστώνει στην πορεία ότι δεν θα μπορέσει να το επισκεφθεί για προσωπικούς, επαγγελματικούς ή άλλους λόγους. Όταν λοιπόν ακυρώνεται μια κράτηση, ο επισκέπτης δικαιούται επιστροφή χρημάτων.

Το ποσό που θα επιστραφεί στον επισκέπτη λόγω της ακύρωσης της κράτησής του, εξαρτάται από την πολιτική ακύρωσης που έχει επιλέξει ο οικοδεσπότης κατά την καταχώριση του καταλύματός του στην πλατφόρμα. Έτσι, ο επισκέπτης μπορεί να λάβει είτε όλο το ποσό της κράτησης είτε ένα μέρος αυτού με το υπόλοιπο να παρακρατείται ως αποζημίωση για τον οικοδεσπότη.

Ο οικοδεσπότης άλλαξε γνώμη ή δεν ανταποκρίνεται στην επικοινωνία

Ο επισκέπτης δικαιούται να ζητήσει επιστροφή χρημάτων εάν κατά την άφιξή του στο κατάλυμα διαπιστώνει ότι οι συνθήκες είναι διαφορετικές από αυτές για τις οποίες έκανε κράτηση. Για παράδειγμα, ο επισκέπτης μπορεί να επιλέξει αυτόν τον λόγο επιστροφής χρημάτων εάν ο οικοδεσπότης ακυρώσει την κράτηση μέσα σε 24 ώρες από την άφιξη του επισκέπτη, αν του προσφέρει διαφορετικό κατάλυμα από αυτό που συμφωνήθηκε αρχικά ή εάν ο επισκέπτης δεν έχει πρόσβαση στο κατάλυμα (π.χ. η διεύθυνση που του δόθηκε ή οι κωδικοί για τo lockbox είναι λανθασμένοι) μέσα σε ένα λογικό χρονικό διάστημα από την προβλεπόμενη ώρα του check in.

Το κατάλυμα Airbnb δεν είναι ασφαλές ή είναι βρόμικο

Οι οικοδεσπότες Airbnb είναι υποχρεωμένοι να παραδίδουν το κατάλυμα σε άρτια κατάσταση. Εάν ένας επισκέπτης διαπιστώσει ότι το κατάλυμα δεν έχει καθαριστεί πριν το check-in ή υπάρχουν σημαντικά ζητήματα ασφάλειας που αφορούν τόσο την υγεία του (π.χ. μούχλα) όσο και την πιθανότητα διάρρηξης (π.χ. σπασμένο παράθυρο ή κλειδαριά), δικαιούται επιστροφή χρημάτων Airbnb.

Παραπλανητική περιγραφή καταλύματος

Στην προσπάθειά τους να κάνουν την καταχώρισή τους πιο ελκυστική για τον επισκέπτη, κάποιες φορές οι οικοδεσπότες παρουσιάζουν κάποια χαρακτηριστικά του καταλύματος πιο εντυπωσιακά απ’ ότι είναι στην πραγματικότητα ή παραλείπουν να αναφέρουν όλη την πληροφορία. Αυτή η τακτική μπορεί να εξασφαλίσει κάποιες κρατήσεις αρχικά, ωστόσο είναι αρκετά πιθανό οι επισκέπτες να νιώσουν εξαπατημένοι όταν φτάσουν στο κατάλυμα και να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων.

Κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί αν, για παράδειγμα, στην περιγραφή αναφέρεται ότι το κατάλυμα βρίσκεται σε απόσταση πέντε λεπτών από τα πιο σημαντικά αξιοθέατα της περιοχής, αλλά δεν διευκρινίζεται ότι η απόσταση αυτή αφορά διαδρομή με αυτοκίνητο.

Σημαντικά προβλήματα κατά τη διάρκεια της διαμονής

Σε περίπτωση που προκύψουν σοβαρές βλάβες κατά τη διάρκεια της διαμονής του επισκέπτη στο κατάλυμα, όπως π.χ. αν δεν υπάρχει ζεστό νερό στο μπάνιο ή δεν λειτουργεί ο κλιματισμός το καλοκαίρι, ο επισκέπτης δικαιούται και πάλι να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.

Ωστόσο, εάν πρόκειται για βλάβη που προέκυψε ξαφνικά, ο οικοδεσπότης δεν ευθύνεται για αυτήν και προχωρά άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες για την επισκευή της, πολλές φορές οι επισκέπτες δείχνουν κατανόηση και δεν εκμεταλλεύονται αυτή τη δυνατότητα που τους παρέχει η πλατφόρμα.

Πώς γίνεται η επιστροφή χρημάτων Airbnb από τον οικοδεσπότη

Αν ένας επισκέπτης ακυρώσει την κράτησή του πριν την άφιξή του στο κατάλυμα, τότε ο οικοδεσπότης θα πρέπει να του επιστρέψει ολόκληρο ή ένα μέρος του ποσού ανάλογα με την πολιτική ακυρώσεων που εφαρμόζει. Από την ενότητα «Κρατήσεις» στην πλατφόρμα, επιλέγει την κράτηση για την οποία θέλει να κάνει την επιστροφή, και καταχωρεί το ποσό που πρέπει να επιστραφεί στην επιλογή «Στείλτε ή ζητήστε χρήματα».

Εάν όμως ο επισκέπτης ζητά επιστροφή χρημάτων κατά τη διαμονή του ή μετά την ολοκλήρωση αυτής για έναν από τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω, τότε η διαδικασία που ακολουθείται είναι διαφορετική.

Αρχικά, ο επισκέπτης ενθαρρύνεται να επικοινωνήσει απευθείας με τον οικοδεσπότη ώστε να εκφράσει τα παράπονά του και να συμφωνήσουν στο ποσό επιστροφής. Εάν καταλήξουν σε συμφωνία, ο οικοδεσπότης ακολουθεί τα παρακάτω βήματα για να γίνει η επιστροφή χρημάτων:

  1. Από το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων επιλέγει «Στείλτε χρήματα».
  2. Από τη λίστα που εμφανίζεται, επιλέγει τον επισκέπτη στον οποίο θέλει να κάνει επιστροφή χρημάτων.
  3. Επιλέγει τον λόγο για τον οποίο γίνεται η επιστροφή.
  4. Πληκτρολογεί το συμφωνηθέν ποσό και ένα μήνυμα προς τον επισκέπτη.
  5. Επιλέγει «Αποστολή» για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Για να γίνει δεκτή μια επιστροφή χρημάτων Airbnb από την πλατφόρμα, ο οικοδεσπότης θα πρέπει να καταθέσει το αντίστοιχο αίτημα μέσα σε 60 ημέρες από την αναχώρηση του επισκέπτη από το κατάλυμα.

Σε περίπτωση που οικοδεσπότης και επισκέπτης δεν μπορούν να καταλήξουν σε συμφωνία, ο επισκέπτης μπορεί να απευθυνθεί στην πλατφόρμα ώστε να μεσολαβήσει εκείνη για την επιστροφή χρημάτων. Για να γίνει αυτό, ο επισκέπτης θα πρέπει να καταχωρίσει το αίτημά του μέσα σε 72 ώρες από τη στιγμή που εντοπίστηκε το πρόβλημα στο κατάλυμα.

Για την εμφάνιση του ποσού στον λογαριασμό του επισκέπτη ενδέχεται να χρειαστούν από 1 έως 15 μέρες, ανάλογα με τον λόγο επιστροφής και την τράπεζά του.

Αφήστε τους επισκέπτες σας πλήρως ικανοποιημένους

Ένα αίτημα για επιστροφή χρημάτων Airbnb είναι συνήθως δυσάρεστο για τον οικοδεσπότη που φιλοδοξεί να προσφέρει μια άψογη εμπειρία διαμονής στους επισκέπτες του. Κάποιες φορές όμως κάτι τέτοιο είναι αναπόφευκτο. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η προσπάθειά σας να έρθετε σε μια ικανοποιητική συμφωνία για τον επισκέπτη, μπορεί να ανατρέψει μια αρνητική εντύπωση και να σας εξασφαλίσει μια καλύτερη κριτική.

Πριν φτάσετε όμως σε αυτό το σημείο, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το κατάλυμά σας είναι σε άψογη κατάσταση, έτοιμο να ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό επισκέπτη! Οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαχείρισης, καθαρισμού και συντήρησης καταλύματος της Delta Key εξασφαλίζουν ότι επισκέπτες σας θα μείνουν εντυπωσιασμένοι από τη διαμονή τους.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και ανακαλύψτε όλα όσα μπορούμε να κάνουμε για το Airbnb σας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *