Κριτικές Airbnb

Αναμφίβολα, οι κριτικές των πελατών παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιτυχία οποιασδήποτε επιχείρησης. Πριν επιλέξουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, οι καταναλωτές καταφεύγουν στο διαδίκτυο για να διαβάσουν τις εντυπώσεις άλλων πελατών και να βεβαιωθούν ότι θα κάνουν την καλύτερη επιλογή. Μάλιστα, σύμφωνα με μια έρευνα της brightlocal, το 98% των καταναλωτών διαβάζει τις κριτικές για τοπικές επιχειρήσεις πριν προχωρήσει σε κάποια αγορά.

Οι ταξιδιώτες που επιλέγουν τα καταλύματα Airbnb δεν αποτελούν εξαίρεση. Έχει παρατηρηθεί πως τα καταλύματα που έχουν τις καλύτερες κριτικές στην πλατφόρμα είναι και αυτά που εμπιστεύονται περισσότερο οι επισκέπτες. Αν αναρωτιέστε πώς μπορείτε να αποκτήσετε τις καλύτερες κριτικές Airbnb, βρίσκεστε στο σωστό σημείο! Εφαρμόστε τις συμβουλές που θα δείτε παρακάτω και δείτε τις κρατήσεις σας να απογειώνονται!

Πώς να βελτιώσω τις κριτικές για το Airbnb μου;

Είτε περιμένετε τους πρώτους σας επισκέπτες είτε προσφέρετε υπηρεσίες φιλοξενίας εδώ και αρκετό καιρό, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να διασφαλίσετε ότι θα έχετε μια άριστη βαθμολογία στην πλατφόρμα της Airbnb. Πολλές φορές οι οικοδεσπότες τείνουν να επικεντρώνονται μόνο στη βελτίωση του χώρου που παρέχουν, ωστόσο, όπως θα δούμε, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που συμβάλλουν στη δημιουργία θετικών εντυπώσεων για τους επισκέπτες.

Βελτιώστε τις παροχές σας

Αν έχετε ένα ήδη ενεργό κατάλυμα, σκεφτείτε τι θα μπορούσατε να προσθέσετε ώστε να βελτιώσετε την εμπειρία των επισκεπτών σας. Διαθέτει ο χώρος σας τον απαραίτητο εξοπλισμό για να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες τους; Υπάρχει κάτι που θα μπορούσατε να κάνετε για να γίνει η διαμονή τους πιο ευχάριστη; Μη διστάσετε να ζητήσετε την άποψη των επισκεπτών σας. Κατά την αποχώρηση τους από το κατάλυμα, ρωτήστε τους αν υπάρχει κάτι που θα μπορούσατε να βελτιώσετε. Εκείνοι θα εκτιμήσουν το ενδιαφέρον σας κι εσείς θα πάρετε πολύτιμες πληροφορίες για την καλύτερη αξιοποίηση του καταλύματός σας.

Βεβαιωθείτε ότι η περιγραφή των παροχών σας ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα

Η απογοήτευση συχνά οδηγεί τους επισκέπτες σε αρνητικές κριτικές. Επομένως, αν στην περιγραφή του καταλύματος και των παροχών σας αναφέρονται στοιχεία που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, είναι αρκετά πιθανό να λάβετε μια αρνητική κριτική, καθώς ο επισκέπτης θα βρεθεί αντιμέτωπος με κάτι που δεν θα περίμενε κατά τη διαμονή του.

Για παράδειγμα, αν στην περιγραφή αναφέρεται ότι υπάρχει διαθέσιμο πάρκινγκ στην περιοχή, αλλά οι επισκέπτες σας χάνουν αρκετό χρόνο ψάχνοντας πού θα παρκάρουν, αυτό θα δημιουργήσει εκνευρισμό που θα αποτυπωθεί στην κριτική που θα σας αφήσουν.

Συνεπώς, ακόμα κι αν πιστεύετε ότι θα εξασφαλίσετε περισσότερες κρατήσεις αν προσθέσετε στην περιγραφή σας μια συγκεκριμένη παροχή την οποία δεν παρέχετε, αποφύγετε να το κάνετε. Μπορεί αρχικά να προσελκύσετε κάποιους επισκέπτες, αλλά μακροπρόθεσμα τα αποτελέσματα θα είναι αρνητικά.

Βελτιώστε την επικοινωνία με τους επισκέπτες σας

Οι πρώτες εντυπώσεις δημιουργούνται την πρώτη φορά που θα επικοινωνήσει ο επισκέπτης μαζί σας. Μπορεί, για παράδειγμα, να σας στείλει ένα μήνυμα μέσω της πλατφόρμας για να ζητήσει κάποια διευκρίνιση πριν προχωρήσει στην κράτηση. Το πόσο άμεσα θα απαντήσετε, πόσο εύκολη θα είναι επικοινωνία σας και πόσο ευγενικοί και πρόθυμοι θα είστε κατά τη συνομιλία σας θα συμβάλει, όχι μόνο στο να γίνει η κράτηση, αλλά και στο να έχετε μια καλή κριτική μετέπειτα.

Το ίδιο ισχύει για κάθε σας αλληλεπίδραση με τον επισκέπτη. Από τον τρόπο που θα τον καλωσορίσετε, την υποστήριξη που θα του παράσχετε σε περίπτωση που προκύψει κάποιο πρόβλημα κατά τη διαμονή του, και τον τελικό αποχαιρετισμό σας, όλα συμβάλλουν στη δημιουργία μιας θετικής εικόνας για εσάς, το κατάλυμα και τις υπηρεσίες σας.

Ζητήστε από τους επισκέπτες σας να σας αφήσουν μια κριτική

Παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι επισκέπτες βασίζονται στις κριτικές άλλων για να επιλέξουν ένα κατάλυμα, δεν αφήνουν όλοι κριτική μετά το πέρας της διαμονής τους. Συχνά, είναι πιθανότερο να γράψουν μια κριτική όταν είναι δυσαρεστημένοι από το κατάλυμα, προκειμένου να προειδοποιήσουν τους μελλοντικούς επισκέπτες, παρά όταν έχουν φύγει με τις καλύτερες εντυπώσεις.

Αν λοιπόν βλέπετε ότι οι επισκέπτες σας έχουν μείνει ευχαριστημένοι από τη διαμονή τους, παρακινήστε τους να μοιραστούν την εμπειρία τους αφήνοντας μια κριτική στην πλατφόρμα της Airbnb.

Απαντήστε άμεσα σε όλες τις κριτικές Airbnb

Το να απαντάτε σε κάθε κριτική που σας αφήνουν βοηθά στην ανάδειξη του επαγγελματικού σας προφίλ. Ο επισκέπτης βλέπει έναν οικοδεσπότη που είναι ενεργός στην πλατφόρμα, γεγονός που προκαλεί αξιοπιστία. Επιπλέον, ο τρόπος που προσεγγίζετε τις κριτικές καθώς και ο τρόπος που εκφράζεστε βοηθά τον επισκέπτη να σας γνωρίσει καλύτερα και να κρίνει αν μπορεί να σας εμπιστευτεί.

Για τους παραπάνω λόγους, είναι σημαντικό να διατηρείτε ένα επαγγελματικό προφίλ ακόμα κι όταν δέχεστε αρνητικές κριτικές. Απαντήστε με ψυχραιμία, ευχαριστώντας τον επισκέπτη για την ανατροφοδότηση και εκδηλώνοντας ενδιαφέρον για την επίλυση του ζητήματος που οδήγησε σε αυτή την αρνητική εντύπωση. Μην προσπαθείτε να πείσετε τον επισκέπτη ότι έχει άδικο και μην διαμαρτύρεστε για την αρνητική κριτική του. Αυτό θα δημιουργήσει αρνητικές εντυπώσεις στους υπόλοιπους επισκέπτες που θα διαβάσουν την απάντησή σας.

Ωστόσο, αν μια κριτική ξεπερνά τα όρια και είναι προσβλητική, χυδαία ή εκδικητική, μπορείτε να κάνετε αναφορά στην ίδια την πλατφόρμα, ώστε να την αφαιρέσει.

Λάβετε υπόψη τα αρνητικά σχόλια των επισκεπτών σας

Μια αρνητική κριτική είναι πάντα δυσάρεστη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να είναι ωφέλιμη. Αξιοποιήστε τα αρνητικά σχόλια των επισκεπτών σας για να βελτιώσετε το κατάλυμα και τις παροχές σας, είτε προγραμματίζοντας εργασίες συντήρησης, είτε ανακαίνισης. Έτσι, θα διασφαλίσετε ότι δεν θα λάβετε αντίστοιχες αρνητικές κριτικές στο μέλλον και ότι θα βελτιώσετε την εμπειρία των επισκεπτών σας.

Βελτίωση κριτικών Airbnb και προώθηση καταλύματος

Εκτός από τις συμβουλές που αναφέρθηκαν παραπάνω, ένας άλλος τρόπος να βελτιώσετε τη βαθμολογία σας είναι να αυξήσετε σημαντικά τον αριθμό των κρατήσεων και των αντίστοιχων κριτικών που λαμβάνετε. Πώς μπορείτε όμως να το καταφέρετε αυτό;

Με τις εξειδικευμένες υπηρεσίες προώθησης τουριστικών καταλυμάτων της Delta Key, μπορείτε να προβάλετε αποτελεσματικά το κατάλυμά σας αναδεικνύοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά του και αποκτώντας αυθεντικές, θετικές κριτικές Airbnb.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να σχεδιάσουμε μαζί το πλάνο προώθησης που θα σας οδηγήσει στην επιτυχία!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *