Σε αντίθεση με ό,τι ισχύει για άλλες πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης, οι ταξιδιώτες που επιλέγουν την Airbnb δίνουν έμφαση στην εμπειρία που τους προσφέρει τόσο το κατάλυμα όσο και οικοδεσπότης. Όσο πιο προσωπική είναι η εξυπηρέτηση που έχουν, τόσο πιο πιθανό είναι να αφήσουν μια καλή κριτική που θα βοηθήσει το κατάλυμα να ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα της περιοχής και να προσελκύσει ακόμα περισσότερους επισκέπτες. Τι σημαίνει όμως «προσωπική εξυπηρέτηση» και πώς μπορείτε να επιτύχετε την απόλυτη ικανοποίηση των επισκεπτών σας; Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές και γίνετε ο καλύτερος οικοδεσπότης Airbnb στην περιοχή σας!
Σε αυτό το άρθρο θα δούμε:
ToggleΠώς να γίνετε ο καλύτερος οικοδεσπότης Airbnb στην περιοχή σας
Είναι αρκετά διαδεδομένη η παρανόηση ότι απαιτείται η επένδυση ενός μεγάλου χρηματικού ποσού για να προσφέρει ένας οικοδεσπότης Airbnb μια εξαιρετική εμπειρία φιλοξενίας στους επισκέπτες του. Όπως θα δείτε παρακάτω, αυτό δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση. Το μόνο που χρειάζεται είναι μερικές στοχευμένες κινήσεις που θα εφαρμόζονται για κάθε κράτηση.
1. Αψεγάδιαστη καθαριότητα Airbnb
Η καθαριότητα του καταλύματος είναι αδιαπραγμάτευτη και είναι το πρώτο χαρακτηριστικό που προσέχουν οι επισκέπτες. Φροντίστε να καθαρίζεται διεξοδικά το κατάλυμα πριν από κάθε κράτηση, ώστε να είναι πεντακάθαρο και έτοιμο να υποδεχθεί τους νέους επισκέπτες. Ιδανικά, αναθέστε την καθαριότητα σε ένα επαγγελματικό συνεργείο καθαρισμού με εξειδίκευση στον καθαρισμό Airbnb, για να είστε βέβαιοι ότι θα προσέξουν και την παραμικρή λεπτομέρεια. Φυσικά θα πρέπει να έχετε φροντίσει να τους παρέχετε και καθαρά σεντόνια, κουβέρτες και λοιπά λευκά είδη, για να είστε βέβαιοι πως θα ευχαριστηθούν πλήρως τη διαμονή τους στο κατάλυμά σας.
2. Έλεγχος για βλάβες – Συντήρηση Airbnb
Κατά τη διάρκεια μιας κράτησης ενδέχεται να προκύψει κάποια μικρή βλάβη ή ζημιά (π.χ. μια βρύση που στάζει ή ένας μικρός λεκές στον καναπέ) και να μην σας την αναφέρουν τα άτομα που διαμένουν στο κατάλυμα εκείνη τη στιγμή. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βρεθούν αντιμέτωποι με αυτήν οι επόμενοι επισκέπτες και να σχηματίσουν αρνητική εντύπωση.
Για τον λόγο αυτό, είναι σημαντικό να ελέγχετε σχολαστικά το κατάλυμα για πιθανές ζημιές ή βλάβες μετά την αποχώρηση των επισκεπτών και να βεβαιώνετε ότι αυτές έχουν επιλυθεί πριν την άφιξη των επόμενων.
3. Άμεση και επαγγελματική επικοινωνία
Ο καλύτερος οικοδεσπότης Airbnb για τους επισκέπτες είναι εκείνος στον οποίο μπορούν να βασιστούν. Η αξιοπιστία ενός οικοδεσπότη φαίνεται από την πρώτη επικοινωνία που έχει κανείς μαζί του. Για να χτίσετε ένα τέτοιο προφίλ για τους επισκέπτες σας, απαντήστε αμέσως στα μηνύματά τους πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την κράτηση. Ο τόνος σας θα πρέπει να είναι φιλικός, αλλά απόλυτα επαγγελματικός και να δείχνει ότι μπορούν να απευθυνθούν σε εσάς για πληροφορίες οποιαδήποτε στιγμή.
4. Προσωπική εξυπηρέτηση
Η προσωπική εξυπηρέτηση μπορεί να απογειώσει την εμπειρία των επισκεπτών σας και να σας δώσει το προβάδισμα έναντι άλλων ιδιοκτητών καταλυμάτων. Ένα ζεστό προσωπικό καλωσόρισμα με χαμόγελο, ένα μικρό κέρασμα με κάποιο τοπικό προϊόν, μια ευχαριστήρια κάρτα που αναφέρει τα ονόματά τους, τέτοιες μικρές κινήσεις δείχνουν στους επισκέπτες σας ότι έχετε αφιερώσει χρόνο για εκείνους.
5. Εξατομικευμένη διαμονή
Είναι σπάνιες οι φορές που εκείνοι που επιλέγουν ένα κατάλυμα Airbnb απολαμβάνουν μια διαμονή με εξατομικευμένα στοιχεία. Έτσι, είναι εύκολο να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό αν προσπαθήσετε να προσθέσετε κάποια στοιχεία στο κατάλυμα που να ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε επισκέπτη.
Για παράδειγμα, μπορείτε να αφήσετε στην κουζίνα τα αγαπημένα σνακ των παιδιών της οικογένειας που περιμένετε. Αν έχετε συνδρομή σε μια πλατφόρμα streaming, όπως π.χ. η Netflix, μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα με προτεινόμενες ταινίες ανάλογα με τις προτιμήσεις των επισκεπτών σας. Ή ακόμη και να αφήσετε στο κομοδίνο μερικά βιβλία στη γλώσσα τους.
Για να μάθετε τις προτιμήσεις τους, θα πρέπει να τους κάνετε κάποιες σχετικές ερωτήσεις πριν την άφιξή τους στο κατάλυμα, ώστε να είστε προετοιμασμένοι.
6. Χρήσιμες συμβουλές και συστάσεις
Βοηθήστε τους επισκέπτες σας να αξιοποιήσουν στον μέγιστο βαθμό το ταξίδι τους στην περιοχή σας. Κάντε μια λίστα με προτάσεις για αξιοθέατα, εστιατόρια, καφέ και τρόπους διασκέδασης. Προσθέστε «κρυμμένα διαμάντια» του τόπου σας που γνωρίζουν οι ντόπιοι και δεν είναι τόσο τουριστικά. Εξηγήστε τους τον χαρακτήρα κάθε πρότασης που έχετε συμπεριλάβει και δώστε τους πληροφορίες σχετικά με τις ώρες λειτουργίας, τη διαδρομή, τις τιμές.
Μην ξεχάσετε να προσθέσετε στη λίστα σας και πληροφορίες σχετικά με υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, όπως νοσοκομεία, πυροσβεστική, αστυνομία κλπ, καθώς και φαρμακεία, τράπεζες, περίπτερα, μέσα μεταφοράς κ.ά.
7. Επιτυχημένη αντιμετώπιση κρίσεων
Ο καλύτερος οικοδεσπότης Airbnb κινείται πάντα με γνώμονα την ικανοποίηση των φιλοξενούμενών του. Ακόμη κι αν κάτι πάει στραβά κατά τη διάρκεια της διαμονής των επισκεπτών σας, προσπαθήστε να αντιδράσετε με ψυχραιμία και να λάβετε τα κατάλληλα μέτρα ώστε να γνωρίζουν ότι κάνατε ό,τι καλύτερο μπορούσατε για να τους εξυπηρετήσετε. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμη και η μερική επιστροφή χρημάτων είναι καλύτερη λύση από το να αφήσετε τον επισκέπτη σας να φύγει δυσαρεστημένος και να σας αφήσει μια κακή κριτική που θα αποτρέψει επόμενες κρατήσεις.
Επαγγελματική διαχείριση Airbnb για απόλυτα ικανοποιημένους επισκέπτες
Τα παραπάνω βήματα απαιτούν άρτιο προγραμματισμό και αφιέρωση αρκετού χρόνου για να γίνει η κάθε κράτηση μοναδική για κάθε έναν από τους επισκέπτες σας. Αποτελούν, όμως, μια σίγουρη μέθοδο για να θεωρηθείτε ο καλύτερος οικοδεσπότης Airbnb στην περιοχή σας.
Αν δεν έχετε τον απαιτούμενο χρόνο ή οραματίζεστε μια άκρως επαγγελματική διαχείριση του Airbnb σας σε κάθε επίπεδο, η εξειδικευμένη ομάδα της Delta Key μπορεί να σας βοηθήσει. Με μια πλήρη γκάμα υπηρεσιών που καλύπτει κάθε ανάγκη ενός καταλύματος Airbnb, από τη διαχείριση κρατήσεων και των καθαρισμό του χώρου, μέχρι την υποδοχή των επισκεπτών, η Delta Key μπορεί να σας εξασφαλίσει μια θέση ανάμεσα στους καλύτερους ιδιοκτήτες Airbnb! Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να δημιουργήσουμε το δικό σας πλάνο επιτυχίας.