
Η διαφήμιση του Airbnb σας είναι ζωτικής σημασίας για την αύξηση της προβολής του ακινήτου σας και την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών. Ακολουθούν στρατηγικές για να το πετύχετε:
Σε αυτό το άρθρο θα δούμε:
Toggle1. Βελτιστοποίηση της καταχώρησής σας στο Airbnb
- Επαγγελματικές φωτογραφίες: Επενδύστε σε υψηλής ποιότητας φωτογραφίες που αναδεικνύουν το ακίνητό σας. Φροντίστε να είναι φωτεινές και ευκρινείς.
- Ελκυστικός τίτλος: Χρησιμοποιήστε έναν τίτλο που περιγράφει τα κύρια χαρακτηριστικά του ακινήτου, π.χ., “Ρομαντική βίλα με θέα στη θάλασσα και ιδιωτική πισίνα.”
- Λεπτομερής περιγραφή: Παρουσιάστε όλα τα πλεονεκτήματα, π.χ., τοποθεσία, παροχές, κοντινά αξιοθέατα, δυνατότητες τηλεργασίας, κ.λπ.
- Διαρκής επικαιροποίηση: Ενημερώστε τις τιμές, τις πολιτικές και τις φωτογραφίες σας σύμφωνα με τη ζήτηση και την εποχή.
2. Μη ποιοτικές φωτογραφίες
Οι περισσότεροι επισκέπτες αποφασίζουν από τις φωτογραφίες για τα καταλύματα που θα κλείσουν. Οι φωτογραφίες οι οποίες αναδεικνύουν τον χώρο σας και τον κάνουν να φαίνεται ελκυστικός θα ενθαρρύνουν τις κρατήσεις, αφού θα κάνουν το κατάλυμά σας να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Για καλές και ποιοτικές φωτογραφίες, ακολουθήστε τα εξής:
- Βγάλτε φωτογραφίες με υψηλή ανάλυση (τουλάχιστον 1024 x 683 px)
- Φωτογραφίστε τη θέα και δραστηριότητες της γειτονιάς (π.χ. παραλίες, θεματικά πάρκα)
- Κρύψτε τα περιττά αντικείμενα (π.χ σκουπίδια κουζίνας)
- Χρησιμοποιήστε καλό φωτισμό
- Γράψτε λεζάντες φωτογραφιών που δημιουργούν όμορφες εικόνες στο μυαλό των αναγνωστών
- Φωτογραφίστε σημεία του σπιτιού με ωραία διακόσμηση
3. Λάθος στρατηγική τιμολόγησης
Η στρατηγική τιμολόγησης θα πρέπει να λάβει υπόψη την ζήτηση για την καταχώρηση κατά τη διάρκεια του έτους και να προσαρμόζει τις τιμές σας σύμφωνα με τον ανταγωνισμό, τις ειδικές τιμές σαββατοκύριακου ή γιορτών, την εποχικότητα, κλπ. Φροντίστε να έχετε κάνει μία καλή έρευνα προτού αποφασίσετε την τιμολόγηση της κατοικίας σας για να εξασφαλίσετε ότι θα είναι δίκαιη αλλά και ανταγωνιστική.
4. Καταχώρηση μόνο στην Airbnb
Πολλοί είναι οι οικοδεσπότες που κάνουν το λάθος και βασίζονται μόνο σε μια πλατφόρμα, μειώνοντας τις δυνατότητες προβολής του καταλύματος. Να έχετε στο μυαλό σας ότι οι σύγχρονοι ταξιδιώτες είναι καλά ενημερωμένοι και αξιοποιούν την τεχνολογία και τις τάσεις της αγοράς. Που σημαίνει ότι κάνουν έρευνα σε διάφορες πλατφόρμες κρατήσεων ή ακόμη και προτιμούν άλλες πλατφόρμες, όπως για παράδειγμα τη Booking. Φροντίστε λοιπόν να βρίσκεστε και αλλού και ενισχύστε τον αριθμό προβολών σας.
Tip : Η Booking προσφέρει αυτόματη σύνδεση με την Airbnb ώστε να συγχρονίζονται τα ημερολόγια και να μην γίνονται διπλοκρατήσεις !
5. Εφησυχασμός
Πολλοί οικοδεσπότες σταματάνε να προσπαθούν για το ακίνητο τους μόλις αποκτήσουν μία σταθερή ροή επισκεπτών. Ωστόσο, αν δεν επενδύετε πάνω στο κατάλυμά σας, οι κρατήσεις θα αρχίσουν να μειώνονται. Η αγορά εξελίσσεται διαρκώς και οι τιμές μεταβάλλονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, γι΄ αυτό είναι σημαντικό να μένετε ενημερωμένοι και να ψάχνετε τρόπους να βελτιώνετε συνεχώς την εμπειρία των επισκεπτών σας.
Για παράδειγμα, δείτε πώς μπορείτε να αναβαθμίζετε τις συσκευές του σπιτιού με καλύτερες, να ανανεώνετε τους οδηγούς ή τις προτάσεις δραστηριοτήτων για τους επισκέπτες σας, να φρεσκάρετε μικρές πινελιές, όπως το αρωματικό χώρου και, φυσικά, να μην αμελείτε ποτέ την καθαριότητα!
+1 Αργή επικοινωνία
Η διαχείριση ενός Airbnb μπορεί να είναι μια απαιτητική διαδικασία, που χρειάζεται χρόνο, ωστόσο για να είναι επιτυχημένη η καταχώρησή σας, θα πρέπει να απαντάτε άμεσα στα μηνύματα που δέχεστε από τους επισκέπτες σας. Συνήθως, οι ταξιδιώτες εξετάζουν διάφορες επιλογές, και, αν προλάβει να απαντήσει κάποιος άλλος οικοδεσπότης, μπορεί να χάσετε τον πιθανό επισκέπτη σας. Ακόμη, η άμεση ανταπόκριση ενισχύει την εμπειρία φιλοξενίας, με αποτέλεσμα να λάβετε περισσότερες καλές κριτικές, οι οποίες θα ενθαρρύνουν περισσότερους χρήστες να λάβουν υπόψη την καταχώρησή σας.
Το κλειδί της επιτυχίας
Στο ανταγωνιστικό περιβάλλον των βραχυχρόνιων μισθώσεων, η προσοχή στη λεπτομέρεια και η δέσμευση για συνεχή βελτίωση, είναι το κλειδί για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία ως ένας οικοδεσπότης Airbnb. Αν αποφύγετε αυτά τα συνηθισμένα λάθη στη φιλοξενία Airbnb που προσφέρετε, μπορείτε να παρέχετε μια θετική και αξέχαστη εμπειρία στους επισκέπτες, οδηγώντας σε περισσότερες κρατήσεις, θετικές κριτικές και αυξημένα έσοδα.
Ωστόσο, επειδή η διαχείριση ενός καταλύματος Airbnb μπορεί να αποδειχτεί πρόκληση για όσους ιδιοκτήτες έχουν ήδη φορτωμένη καθημερινότητα, δεν χρειάζεται να αφήσετε το άγχος και την προσπάθεια να σας καταβάλλει! Εμπιστευτείτε την ομάδα της Delta Key με τη μακροχρόνια εμπειρία της στη διαχείριση Airbnb, που θα εξασφαλίσει ότι η καταχώρησή σας είναι σωστή, ελκυστική και οι επισκέπτες σας παίρνουν αυτό που θέλουν. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!